پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1394/11/18

برگزاری دوره آموزشی جهت کارشناسان جدید الاستخدام در طرح پهنه بندی


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد از برگزاری کلاسهای آموزشی برای کارشناسان جدید الاستخدام در طرح پهنه بندی روستاها در این شهرستان خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد از برگزاری کلاسهای آموزشی برای کارشناسان جدید الاستخدام در طرح پهنه بندی روستاها در این شهرستان خبر داد.

در این دوره کارشناس ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس مالوردی اعلام کردند: به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات روستائیان عزیز و زحمتکش و با هدف افزایش راندمان محصولات زراعی ، باغی و دامی در راستای اجرای طرح پهنه بندی روستاهای تابعه، با برگزاری بیش از 24 دوره برای کارشناسان و مروجین در پهنه بندی روستاها، نسبت به آشنا نمودن کارشناسان با مسائل فنی و تخصصی توسط روسا و مسئولین واحد های تخصصی اقدام می نماید.  وی افزود: کارشناسان و مروجین پهنه بندی پس از گذراندن این دوره ها با حضور مستقیم در سر مزارع و باغات و روستاهای مربوطه ضمن بررسی مسائل و مشکلات روستا و نیازسنجی، راهکارهای لازم را در زمینه های مختلف زراعی، باغی و دامی ارائه و مسائل و مشکلات موجود را جمع بندی و به مدیریت شهرستان و مراجع مربوطه انعکاس می نمایند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی این مدیریت، در این دوره دو روزه کارشناسان دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون حضور داشتند و با مسائلی از جمله تغذیه گیاهی ، مبارزه و کنترل آفات و بیماریهای گیاهی، انواع سمپاشها و کالیبراسیون آن بصورت تئوری و عملی مطالب مفیدی ارائه گردید.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 80
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 80

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3013580
Visitors بازديد هاي امروز: 118
Visitors بازديد هاي ديروز: 2741

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا