چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1395/02/13

دیدار معاونت محترم توسعه و مدیریت منابع انسانی و مسئول اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به اتفاق آقای مهندس مطهری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد از خانواده معظم شهداء و جانباز


در این دیدار با تنی چند از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان جهاد این شهرستان دیدار و از مقام شامخ آنان تجلیل گردید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد مهندس مطهری، از حضور معاون توسعه و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان جناب آقای صادقی در صبح روز سه شنبه مورخ 7/2/95 در این شهرستان خبر داد.

 در این دیدار با تنی چند از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان جهاد این شهرستان دیدار و از مقام شامخ آنان تجلیل گردید.

همچنین در این حضور از پروژه به اتمام رسیده مهمانسرای مدیریت و نیز مرکز خدمات جوزدان بازدید بعمل آمد. لازم بذکر است این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جدی و فعال و فراگیر در جبهه های نبرد در یگان های مختلف بویژه در قالب لشکر هشت نجف اشرف و جهاد کشاورزی، خط شکن فاتح و سنگر ساز بی سنگر بوده است و به تعبیر مقام معظم رهبری نجف آباد مثل ستاره درخشانی در میان شهر های کشور درخشید و سرداران و شهدا و مردان بزرگ و جوانان از خود گذشته این شهر مثال زدنی است .شهرستان
نجف آباد با اهدای 2587 شهید و 331 آزاده و 82 جانباز بیش از 72 درصد و 3600 جانباز کمتر از 70 درصد و 126 روحانی شهید و 63 سردار شهید ( تنها جهاد سازندگی شهرستان  220 شهید و 850 جانباز و 7500 نفر اعزام به جبهه های حق علیه باطل) همگی نشان دهنده روحیه رشادت و تدین و پایبندی مردم فداکار و بی ادعای این دیار به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد .

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 122
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 122

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3011505
Visitors بازديد هاي امروز: 784
Visitors بازديد هاي ديروز: 1864

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/05 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا