سه شنبه 28 فروردین ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1397/02/31

جلسه هماهنگی و ساماندهی تانکرهای آبرسانی سیار شهرستار نجف آباد


به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، با توجه به خشکسالیهای اخیر و بمنظور دسترسی آسان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی به آب مورد نیاز و انجام خدمات رسانی هرچه بهتر در راستای تکریم ارباب رجوع، طی برنامه ریزی های صورت گرفته،  جلسه ای در روز یکشنبه مورخ 30/2/97 راس ساعت 9 صبح جهت هماهنگی و ساماندهی تانکرهای آبرسانی سیارشهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، با توجه به خشکسالیهای اخیر و بمنظور دسترسی آسان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی به آب مورد نیاز و انجام خدمات رسانی هرچه بهتر در راستای تکریم ارباب رجوع، طی برنامه ریزی های صورت گرفته،  جلسه ای در روز یکشنبه مورخ 30/2/97 راس ساعت 9 صبح جهت هماهنگی و ساماندهی تانکرهای آبرسانی سیارشهرستان برگزار گردید.

 این جلسه که با حضور  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، رئیس پلیس راهور، مسئول نظام مهندسی کشاورزی و رئیس اتحادیه کامیون داران شهرستان و تمام رانندگان تانکر هایی که در طرح آبرسانی سیار قبلا ثبت نام و ساماندهی شده بودند تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه سرهنگ عسگریان رئیس پلیس راهور در خصوص رعایت قوانین و مقررات توضیحاتی را بیان نمودند و از رانندگان محترم در خواست کردند موارد ایمنی و احتیاطهای لازم را در هنگام تردد در شهر جهت آبرسانی رعایت نموده و در ساعات پر ترافیک از خیابانهای شلوغ و پر تردد استفاده ننمایند.

در ادامه مهندس مطهری ضمن تشکر از رانندگان تانکرهای آبرسان خواستار تامین هرچه سریعتر مدارک مورد نیاز جهت تردد در شهر شد و از رانندگان درخواست کرد در این شرایط  کم آبی و بحران به کمک کشاورزان و دامداران بپردازند. در ادامه ی این جلسه از تانکرهای آب که در طرح ساماندهی آبرسانی سیار باغات و صنعت ثبت نام نموده بودند بازدید به عمل آمد  و به تانکرهای معیوب و دارای نشت آب تذکر داده شد تا تانکر خود را اصلاح نمایند.

لازم به ذکر است دراین طرح 65  تانکر آبرسان شامل تانکرهای با ظرفیت های 10-20 -30 هزار لیتری ساماندهی شدند و قرار است در این شرایط کم آبی و خشکسالی به دامداریها و باغات و صنایع خدمات ارائه دهند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 53
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 53

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 2997511
Visitors بازديد هاي امروز: 1556
Visitors بازديد هاي ديروز: 2711

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/28 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا