پنج شنبه 06 اردیبهشت ماه 1403
   

 

Module Border Module Border
  شرح خبر 
1398/03/12

اولین نشست مسئولین کانون بسیج مهندسین با مسئولین جهاد کشاورزی


اولین نشست مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان نجف آباد با مدیر و مسئولین پهنه های تولیدی کشاورزی در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نجف آباد، اولین نشست مسئول کانون بسیج مهندسین شهرستان نجف آباد با مدیر و مسئولین پهنه های تولیدی کشاورزی ، برگزار گردید.

این نشست که در محل دفتر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شده بود سرهنگ صفر پور رئیس بسیج شهرستان، مهندس کاظمی مسئول کانون بسیج مهندسین و خانم سعیده لطفی مسئول طرح همگام با کشاورز حضور داشتند.

در این نشست ابتدا سرهنگ صفر پور ضمن تشکر از پیگیری خوب و جدی مدیر و مسئولین کارگروههای تخصصی، در برگزاری جلسات مربوطه، ضمن یادآوری فعالیت کارگروههای تخصصی به نقش آفرینی مهندسین بسیجی در ارائه طرح و راهکارهای مناسب و مفید در حل مشکلات بخش کشاورزی اشاره نمودند

 در ادامه مهندس انصاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارگروههای تخصصی را فرصت خوبی برای مهندسین در ارائه و نمایش توانمندیهای آنها در بررسی آسیب ها و چالشها و ارائه راه حل بیان نموده و ابراز کردند نباید این فرصت را از دست داد.

در پایان، مقرر شد هر یک از کارشناسان پهنه های تولیدی در زمان تعیین شده نقطه نظرات خود را در خصوص مشکلات و نیاز سنجی موجود در پهنه های تولیدی خود را در مدت مقرر اعلام نمایند.

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
Module Border Module Border
ورود |عضويت
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 65
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 65

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 3013567
Visitors بازديد هاي امروز: 105
Visitors بازديد هاي ديروز: 2741

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/02/06 پرتال مديريت جهاد كشاورزی شهرستان نجف آباد
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا